Değişim ve İade Koşulları

TAMEV alışveriş sitesi olan www.tamev.com.tr  üzerinden online olarak satın alacağınız ürünler imalatçı ve ithalatçı firma garantisi altındadır. Satın aldığınız ürün ile beraber yollayacağımız fatura, bu ürünler için garanti belgesi yerine geçmektedir. Bu sebeple tarafımızca sizlere yollanacak olan faturaları lütfen özenle saklayınız. Ürünlerimizi kullanmadan önce kullanım kılavuzunu ve kullanım talimatlarını dikkatlice okuyunuz. 

1. Cayma Hakkı
Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan,Ambalajı Açılmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (7) gün içinde iade edebilirsiniz.

Halılarda Değişim ve İade Şartları

  • Fabrika Üretim Hatası-Kusurlu Halıların 7 Gün İçerisinde Faturası İle Birlikte İade Edilebilir.

Halılarda  Değişim İade Kabul Olmayan Şartlar

  • Renkten Dolayı Değişimler Söz Konusu Değildir​​​.
  • Ebattan Dolayı Değişimler Söz Konusu Değildir​​​.
  • Deseden Dolayı Değişimler Söz Konusu Değildir​​​.
  • Özel Ölçü Halılarda Değişimler Söz Konusu Değildir​​​.

    Web Sitemizde Yer Alan Ürün Resimleri Çekim Esnasında Işıklandırmadan Dolayı Renk Tonlamasında Farklılık Gösterebilmektedir. Lütfen Sipariş Geçmeden Önce  Bunu Gözönünde Bulundurunuz. Satın Almış Olduğunuz Ürünlerde Renklerden Dolayı Değişim Ve İadede Yapılamamaktadır.

Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren bir email ile bilgi@tamev.com.tr adresine gönderiniz. TAMEV iletişim kanallarımıza gönderdiğiniz e-mail veya faksın iletilmesi sonrasında sizinle temasa geçecek, ürünlerin iade süreçleri hakkında sizleri bilgilendirecektir. Ürünle beraber adınıza kesilen faturada tarafımıza geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine bir başka ürün veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan (Müşteri Tarafından) karşılanacaktır.

2. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Kozmetik, kişisel ürünler, iç giyim ürünleri için iade şartları Ürün ambalajı açılmamış, denenmemiş ve kullanılmamış halde olmalıdır. Ürünün iadesi ancak varsa hediyesi ve ürünün bütün standart aksesuarları; ambalajları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır.

3. Hatalı Ürünler
Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren e-maili bilgi@tamev.com.tr adresine gönderiniz veya TAMEV iletişim kanalları ile irtibata geçiniz. İade gerekçeniz uygun görülürse faturayı iade edilen ürün ile birlikte mağazamıza gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir.

Hatalı Ürünlerde Taşıma Mafrafları Firmamız Tarafından karşılanmaktadır.

3. İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Tamev.Com tarafından iade işlemi onaylandıktan sonra; ödemesi ‘Kredi Kartı’ ile gerçekleştirilen siparişlerin ücret iadesi, kredi kartına yapılmaktadır. Ödemenizin kartınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmektedir. Bankanıza bağlı olarak, maksimum 10 iş günü içinde ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Tazedirekt’in bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

 

Ayrıca ödemesi ‘Kapıda Nakit’ ödeme yapılan siparişlerin ücret iadesi, nakit olarak yapılmaktadır.